trevlig natt!

igår åkte matilda och jag in till stan, vi tog spånkan till väster tull där det var fest. vi var hur mycket folk som helst i en lägenhet. bra taggitaggi musik och mycket bra folk! folk som blev avundsjuka för att dom inte fick komma in ringde till polisen, så då kom polisen dit och avbröt allt. alla samlades utanför och sen gick alla nedför en gata och vi sjöng hela vägen, så sjukt kul! vi var sjukt många som drog oss till donken, där det blev efterfest på toan. jag har aldrig innan sett så mycket folk inne på donken haha. matilda, crille och jag åkte hem till matilda sen och vi sov där. 

jag tog inte ett enda kort på hela kvällen, så jag har "lånat" kort från lite folk istället hihi.



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0