Welcome to the club , get into the sound

har vart hemma idag. vaknade efter ha drömt värsta psyk drömmarna, "sara körde ett core-pass när vi hade bestämt att köra ett mellan-pass och jag blev sitsur.. sen när jag skulle springa efter henne och skälla på henne så hade hon svimmat och låg på en bår. jag la mig ner på marken och grät floder medans alla andra bara stod och kollade på" sa jag psyk, jaaa va. gick upp vid nio och fixade mig, åkte till sjukhuset för en "rutinkontroll" hos min läkare, allt var toppen. förutom att jag har växt tre centimeter, jag som vill bli kortare!! hem, pluggade lite. sen stan för en långis fika med matilda, sara, jessica, camilla, och josefine, simone var också med en liten stund.

 

              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0