I want to feel you in my arms

började med att jag fick sällskap av en himla irriterad och stressad tjej med en himla otur vid namn sara imorse, skönt med lite sällskap på bussisen! vet inte vad som hände med mig när hon hade gått av, något gick fel i skallen på mig tror jag.. väntar på spårvagnen, går på och sätter mig på ett säte. när min hållplats ropas upp i högtalarna så sitter jag som fastklistrad på sätet och vågar inte trycka på stop-knappen, sitter och hoppas på att nån annan ska trycka, men icke! nästa hållplats .. samma visa, ingen trycker. tredje hållplatsen, yes någon gjorde min dag och tröck på stop. sitter och funderar på vad fan mitt jävla problem var just då? ae inte helt frisk i huvudet var jag iallafall.

kom nästan i tid till praktiken hehe. på lunchen fick jag besök av adrian, min uppgift i det "hemliga uppdraget" slutförde jag! slutade vid 3, mötte upp sara i några sekunder, hon åkte hem och då gick jag på stan ett tag. sedan drog jag mig till friskis, sjukt hur mycket folk de var idag!!! köttade mig igenom ett jobbigt medelpass och det kommer vara; träningsvärk hej imorgon! himla stolt över mig faktiskt hehe :) mycket text, ni behöver inte läsa haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0