Vi testar nya vägar som aldrig tycks ta slut

hade np i 40 min idag i skolan och sen slutade vi, kändes som att det gick hyffsat bra iallafall. drog till ben and jerry's med tjejerna på invigningen, vilket vi inte var ensamma om att göra. sedan gick vi ut i solen och hängde, fick sällskap av en alkis som även ville vara med på kort haha. därefter tog jag pendeln hem, riktigt skönt att komma hem tidigt och bara softa. låg i soffan och kollade igenom alla big brother avsnitt som jag missat, vilket var från klockan 2 till halv 8, så nu ligger jag i fas igen hehe. är hemma hos sara nu med jessica också, vi kör på en redig fredagskväll ikväll med svull och film som snart börjar nu. vi hörs, puss!


bilder från idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0