allt och inget.

I lördags åkte Jonna, jag, hennes mamma och lillebror in till stan och kollade på bio "Sommaren med göran", den rekommenderas starkt! Direkt efter åkte vi till Crille Cidheden, där var det fest. Ebba, Cissi, Bella, Johanna, Milla och Michis följde också med dit, riktigt kul! Väldigt crazy men en riktigt rolig kväll/natt var det, vi åkte hem kl 01:00.
I söndags tog jag moppen till Jonna, vi snackade mest om festen, satt vid datan och var ute och gungade.

Första skoldagen igår då.. det var kul att träffa alla, men jag önskar verkligen att sommarlovet kunde börja om igen för nu vet jag vad jag har missat. Idag hängde Jonna med mig hem, vi satt vid datan hela tiden, busigt.. hihi

Nu ska ni få se några bilder iaf.


Fest hos cidheden!

Alla var glada, i början..

Dom allra bästa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0