sent som vanligt

haha sämst på att uppdatera är jag, men sånt man får leva med liksom.

imorgon är det stan som gäller. måste gå upp vid tio, usch så tidigt (för mig).. jonna den lilla råttan får ju gå upp vid sju, stackarn hihi (a) men ska iallafall in till stan med henne runt tolv-ett nångång, vi ska fixa det sista inför nyår. jag hoppas verkligen att nyår blir ett riktigt bra slut på det här året!

"haha jag har börjat bli kallad för nattuggla och uppesittarN, det kanske ligger nått i det? går och lägger mig tidigast två och vaknar tidigast ett (om jag inte blir väckt sover jag oftast till två/tre) hela dagarna försvinner/ blir förstörda, men det är riktigt skönt vill jag lova!"

pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0