Bästa brudz!

Hej, nu är jag hemma från arkösund igen... det har vart helt toppen där!

I torsdags tog jag, Jonna, Ebba och Fanny bussen från norrköping till arkösund. I arkösund kom Disa och mötte upp oss vid affären. När vi kom hem till Disa åt vi en jättegod paj som hon hade bakat, och sen gick vi ner till badholmarna och lekte lite vid vattnet. Sen åkte vi ut på havet med Disas mamma och pappa, vi badade från båten, gick på utflykt, åt mat och myste! När vi kom hem sen bestämmde vi oss för att vi skulle åka ner till badholmarna på kvällen och grilla där. Det var riktigt mysigt, vi satt hela kvällen där.. Haha, Ebba slängde iväg sin korv och då blev vi attakerade av fiskmåsar! Vi ringde och självklart klantade jag till mej. xD Vi cyklade hem kl 12 och då tog alla fram sina mobiler och började smsa till folk.. och lilla Disa somnade :').

I fredags vaknade vi av alarm kl halv 11, då käkade vi frukost. Efter frukosten cyklade vi ner till badholmarna, jag cyklade på gröna faraN! (respekt) Där låg vi och schtekte i solen och badade, men Jonna och Fanny tyckte att det var för kallt. xD Efter några timmar cyklade vi hem och fikade, riktigt mumsigt! Haha, sen cyklade vi ner till affären och köpte glass och några köpte choklad..  När vi hade käkat upp glassen/chokladen cyklade vi hem igen för Fanny skulle åka hem kl 4. När hon hade åkt hem cyklade vi ner till badholmarna och där låg vi och schtekte i solen.  Efter det åkte vi hem och körde klockan och sen käkade vi grillat. Kl 10 cyklade vi + Julia och Evelina till badholmarna och tog ett kvällsdopp och vet ni vad?.. Jonna badade! :D Blöta, glada och fulla av myggbett cyklade vi hem till Disa igen och där duschade vi. Sen svullade vi och kollade på film.

Idag vaknade vi kl 11 och då åt vi frukost. Efter frukosten var vi trötta så vi gick upp på loftet igen och låg där och myste. Men sen tog vi oss i kragen och cyklade till en brygga för att sola, det blev inget bad för att det var så kallt i vattnet. När vi kom hem igen tog vi med oss massa dynor,filtar,täcken,kuddar och frida tidningar ut, där låg vi och hade det riktigt mysigt. Sen käkade vi pastasallad och efter det körde vi klockan med Julia och Evelina. Hihi, sen kröp vi ner i våran myshörna igen... men sen var vi tvugna att plocka ihop våra saker för vi skulle åka hem. Jag, Jonna och Ebba åkte hem med Jonnas mamma kl 5. 

Det har varit riktigt kul med er brudar! ♥ 



Pusshej♥

Kommentarer
Postat av: jonna

hahaha fina bilder hähä ;) du är så jäääkla klantig gumman! men jag tycker om dig ändå <3



och jag var väldigt duktig tycker jag, att jag badade alltså.. med alla fiskar sent på kvällen, stolt fan hihi :):)

2009-07-18 @ 22:43:23
URL: http://ceciliajonna.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahha, fina bilder ;P alltid bäst med er flickor ! <33

föresten, jag kommer och hämtar mina saker efter att jag varit på cup.. :)<3

2009-07-19 @ 21:31:54
URL: http://ffannymaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0