Hej

Förlåt för dålig uppdatering, men jag har inta haft nått att skriva om.

Igår åkte jag till Jonna kl 6, det var riktigt kul att träffa dej igen babe<3 Vi satt vid datan och flummade och sen ringde vi till lite folk. Offer var på himla bra humör så vi pratade med han i flera timmar i mobilen, riktigt kul hade vi om jag säger så! Jonna och jag bestämmde oss för att kolla på film kl 04:00 "A walk to remember" blev det. Men vi orkade inte hålla ögonen öppna så vi stängde av filmen och somnade direkt :D Idag vaknade vi kl 13:00, vi käkade frukost sen satt vi oss vid datan. Sen gick vi ut till dagiset, satt där och gungade och bara pratade.. så himla skönt att prata av sig :) Jag åkte hem kl 6, sitter här vid datan och degar. Puss på Jonna<3


Vi är coola :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0