Lördag och söndag!

Igår följde jag med Jonna till blacka, vi grillade och sen sov vi hos Oliver. Först kollade vi på Tv i Olivers lilla hus och sen gick vi till några gungor och satt där och lyssnade på musik. Sen käkade vi grillat och efter det gick jag, Jonna, Julia och Oliver till konsumplan för Jonna skulle ta ut pengar. Men den funkade ju såklart inte, Jonna gjorde bort sig lite....HAHA! Efter det gick vi till en klättergrej och lekte av oss lite, mihi. Sen gick vi hem och åt kladdkaka och massa mer...xD Hehe, sen gick vi till gungorna igen satt där och sjöng lite. Sen när vi hade suttit vid gungorna en stund gick vi hem till Oliver, där kollade vi på Tv och sen pratade jag med FreddaK. Oh, det var en fett stor spindel som kröp på mej när vi skulle sova, läskigt! :S

Idag gick vi upp kl 10 för vi skulle till stan med Ebba. Jonna och jag fixade oss och så....... sen tog vi bussen in till stan med Ebba. Vi gick runt och kollade lite och sen käkade vi. Vi hade tänkt att ta en buss hem kl 4, men vi hade såklart kollat fel busstider xD Så vi fick ta nästa buss hem som gick halv 7. Jag ringde till FreddaK så han kom till oss, vi satt på donken och pratade. Jag hängde med Jonna hem en stund sen efter stan, vi satt vid datan och nördade.

Nu måste jag sova snart, jag är skapligt trött!

Pusshej! ♥


Jonna, Oliver och Julia!


Oliver och Julia!


Ebba och jag!


Haha, smygfotarN Jonna var igång på donken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0