rubrik

länge sen jag skrev nått här i bloggen, men anledningen är att jag har inget att skriva om just nu.

min klass hade disco i fredags, det var väl sådär.. vi fick iaf lite klirr i kassan mihihi. efter discot gick jag och matilda till konsum plan, där var sara, jossan, fille, stoffe, emma, fredrik och john. vi satt där och väntade i femtio minuter på bussen. i lördags åkte jag och mamma på gymnasiemässan, sen gick vi på stan en liten stund, jag fick två "fest tröjor".

jag ska nog sova nu tror jag.. 02:02 önskaönska ! det finns inga som är sociala kl två på natten en måndags natt hihi. martin försvann nyss från msn, så då ska jag nog också sova nu.

studiedag idag och imorgon, så sköönt !

pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0