jobbigt

finns inget att skriva, skolan suger, jag orkar verkligen inte med den just nu känns det som. jag längtar verkligen till helgen. då måste vi göra nått kul tycker jag.. jonna och jag letar som två desperata människor efter nått kul!

jag måste köpa en jacka, skit kallt ute nu ju! en mössa och ett par vantar skulle inte heller sitta helt fel.

världens längsta skoldag idag.. kändes det som iaf. ihi cappuccino tsm med matilda och petter ute, riktigt mysigt när det är kallt. på matrasten köpte matilda, sara, jessica och jag en kaddkaka.. SJUKT GOTT! kan jag lova.

måste plugga nu ;o

pussen

Kommentarer
Postat av: disa

sv: morrrrrrr på dig<3

2009-10-14 @ 19:59:35
URL: http://disaroxner.blogg.se/
Postat av: jonna

sv. hihi jadu.. vad skulle marie säga, ingenting eftersom hon är töööönt! jag tror hon fattade att vi var inne på farmville, men hon sa inget hihi ;)

2009-10-14 @ 22:49:54
URL: http://ceciliajonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0