oh..

i måndags var jag ledig från praon, niiiice kan jag lova! jag duschade, käkade frukost, fixade mig och sen satt jag vid datan. vid tolv åkte jag och mamma till blacka, hämtade mitt busskort på skolan till praon haha. sen åkte vi till sjukhuset, fick sitta och vänta aslänge! pratade med doktorn i ca fem minuter? jag har väntat i mer än tre månader på att han skulle kolla hur örat ser ut så att han kan skriva en remiss, det är sjukt? och nu ska jag vänta i ca tre månader till, tills jag får ta bort den, om jag har tur kanske jag får en tid snart! softade loss resten av dagen.

på tisdag nästa vecka ska jag göra massor med blonda slingor i håret ihi.

pussen

Kommentarer
Postat av: jonna

BILDER?! :O <3<3

2009-10-07 @ 23:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0