om helgen

i fredags åkte jag, jonna, disa, hampus och jakob in till stan. dom skulle äta, så disa, jonna och jag gick till cubus för disa skulle köpa jeans leggins, men det fanns inga i hennes storlek. vi åkte hem med åsa klockan halv sex. när jag kom hem käkade jag och sen fixade jag mig lite. sen fick jag skjuts till disa, vi gick ut med dumle och sen satte vi oss vid tv:n och kollade på idol. klockan tio tog vi bussen till blacka och först var vi ute med hampus, jakob, zako, fabbe, elin och jossan. klockan halv tolv gick hampus, jakob, zako, disa och jag in till hampus. lite senare kom jonna, för hon hade kollat på bio innan. vi kollade på tv och satt vid datan. klockan halv två tog vi tjejer bussen till norsholm och sen gick vi hem till jonna. vi kollade på film, men jonna och jag somnade som vanligt, så disa stängde av den.

i lördags gick vi upp klockan tio, gjorde iordning oss och sen tog vi bussen till blacka och kollade på hampus match, dom vann med 2-1. efter matchen åkte vi hem till norsholm och sen åkte jag hem till mig. på kvällen tog jag moppen till jonna och sen tog disa, jonna och jag bussen till kimstad och där fick vi vänta på pendeln i 45 minuter bläää.. i stan mötte vi upp hampus, arash och två randoms? haha vi skulle egentligen åkt till smedby på fest, men det var tydligen ingen. så klockan tio tog vi pendeln till kimstad och sen åkte vi hem till hampus, satt vid datan och lite. halv tolv tog alla bussen till norsholm. shiet så kallt det var när jag åkte moppe hem kan jag lova!

pussen

Kommentarer
Postat av: Disa

Tcka för en underbar helg! kansk lite misslyckad lördag men jag var ju men två sötnosar som är bäst!!xD <33

2009-09-22 @ 22:31:10
URL: http://disaroxner.blogg.se/
Postat av: sara

Yeah fyfasen vad vi kötta! och vi var bäst :D <33

2009-09-24 @ 21:23:01
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0