i sista sekunden som vanligt

i fredags tog jonna, disa och jag pendeln till norrköping och där mötte vi upp hampus, jakob, arash, anton och timmie. vi tog bussen till himpa för vi skulle kolla på fyllebrännboll, men när vi kom dit så skulle vi åka till lindö på fest ist. så vi tog bussen tillbaks till södertull och där väntade vi på bussen till lindö. på bussen till lindö var det helt full proppat med folk och det var nån idiot som hoppade på mig hela vägen, disa och jag höll på att dö av skratt. när vi kom till lindö gick vi jättelång tills vi kom fram till den så kallade "festen", det var kanske åtta pers som satt utanför ett omklädningsrum och väntade på en person som hade nyckeln in dit. värsta garagefesten fan! vi tog bussen tillbaks till södertull och sen kom hampus mamma och hämtade oss. jonna, disa, jakob och jag följde med hem till hampus. vi satt vid datan, alla somnade förutom disa och jag, ni skulle ha sett hur dom somnade haha. vi tog bussen hem klockan halv ett, det var hemskt på bussen! jonna och jag följde med disa hem till henne och vi sov där.

i lördags vaknade vi klockan elva, vi käkade frukost och sen åkte jag hem klockan halv ett. när jag kom hem duschade jag och sen satt jag vid datan och planerade kvällens planer. klockan åtta skjutsade mamma mig och jonna till vånga, till fredrik holms fest. där var det massa folk och vi hade jättekul. men som vanligt var vi tvugna att åka hem klockan tolv, tråkigt värre!

pussen

Kommentarer
Postat av: Disa

hahah idiot, kändes som han juckade mot oss för fan!:D men kul var det xd

Och jag gillade "garagefesten", hahah inte!:P

Det var ju lite fail då, som vanligt, men vi hade ändå kul:D

2009-09-28 @ 10:24:11
URL: http://disaroxner.blogg.se/
Postat av: M A T I L D A

såg dig idag vid stationen bellis , vare kul på praon ? ;p <3

2009-09-28 @ 21:44:26
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0