länge sen sist..

skola idag som vanlig. vi började med so prov och det gick väl ganska bra, hoppas jag. sen hade vi musik och då såg vi på film, mamma mia. efter det elevens val, satt mest och snackade med brudarna om massa. lunch=blääää. sen efter lunchen var det engelska, haha och annika fick lite så kallat damp tror jag? sen var det matte sista lektionen. disa och jag började med flum och det gjorde så att vi stod ut med hela lektionen.
disa, jag kommer aldrig glömma din klockrenaste kommentar från matten.

- bella, hur gör man när inte siffrorna får plats på miniräknaren?

är den inte rolig? fyf*n så mycket vi skrattade kan jag lova!

förresten, bilderna som jag lovade er för väldigt länge sen kommer när jag sitter vid den rätta datan.
men nu måste jag plugga och sen ska jag se på film tror jag.

pussen 

Kommentarer
Postat av: Disa

man kan ju tro att jag är dum i huvudet:p hihi:D

men lite kul var det faktiskt=) puss sötan<3

2009-09-16 @ 21:37:47
URL: http://di

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0