plugggg

igår var det idrottsdag i mårn. min klass vann alla matcher på brännbollen, fotbollen vet jag inte hur det gick på och på vollybollen vann vi två matcher, kom lika en och förlorade en. sist men inte minst hade vi orientering. jag körde motionsbanan tillsammans med matilda och vi sprang med sara och jessica också. fyfan va vi kötta, och vi är ju så himla bra så vi kom först, fick bästa tiden på hela dagen och vi hittade alla kontroller... det kan man inte tro om oss va? ihi

imorse när jag mötte disa, var det första hon sa, är du taggad för matteprovet? jag trodde att det skulla vara imorgon, men icke sa nicke! kan ju lova att det gick "tummen ner" på det aså. och på engelskan var jag en lonley girl.. vi hade redovisning och sen läste vi i en bok, tråkigt värre! när jag kom hem var det bara att börja plugga på no provet som vi har imorgon bläääääääää, kan inte bli värre! kommer bli skönt med prao i två veckor nu, men jag kommer vara skapligt nervös första dagen, det kan jag lova! 

pussen  

Kommentarer
Postat av: jonna

bella jag döööör! jag är så nervös.. fatta fräcka liksom :O:O:O <3

2009-09-24 @ 22:30:32
URL: http://ceciliajonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0