vi suger, eller vad säger du jonna?

sista dagen i skolan idag, prao två veckor framåt nu... nästan alla lektioner tillägnades att plugga no på, men det hjälpte inte så mycket ändå, no provet var verkligen skit svårt kan jag lova! på matrasten (som är en timma och tjugofem minuter på fredagar) gick lina och jag till "cafe´t" och köpte en chokladboll och satt där och pluggade lite, riktigt mys! kom hem för en halv timma sen och nu sitter jag här. vet inte vad planerna blir ikväll men jag hoppas att den har något kul att bjuda på, orkar inte sitta hemma och dega -.- imorgon ska iaf vi tjejer hitta på något roligt, HOPPAS JAG!  :)

pussen

Kommentarer
Postat av: jonna

AAAA vi suger bella :)

2009-09-27 @ 18:14:05
URL: http://ceciliajonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0