en rubrik?

skolan idag då var som vanligt tycker jag, riktigt härligt med detta vårväder som har kommit hit till norrköping nu. jag fick reda på mitt tyska prov idag, 51,5/52 så alltså MVG, skapligt happy jag är då. om jag köttar ordentligt har jag chans att få MVG som slutbetyg, så det är bara att kötta på bella! iallafall så hade jag bestämmt med sara och jessica att jag skulle följa med dem in till stan efter skolan och fika, men det sket sig ju såklart. jag hade totalt glömt bort att min klass skulle ha "mys" efter skolan. så istället var jag och min klass kvar i skolan och bakade scones, haha fruktansvärt tråkigt? nejrå, det funkade väl. sen kollade vi på film, eller jag hann bara se början för min buss går inte så ofta.. stackars lilla mig. eller inte.



old picture.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0