partaj

igår fick jag sms av sara där det stod "vi ska på fest!", jag packade väskan och åkte hem till tvillingarna, dit även rebecca kom sen. det blev lite strul, så jag och sara tog tio pendeln istället för nio. när vi väl kom dit så vart vi väldigt glada. sjöng extra högt gjorde vi, och dansade som galningar eftersom det var så sjukt länge sen förra gången! det var riktigt kul, och vi träffade nytt trevligt folk! jag sov hos dom inatt, det gjorde jesper också. blev väckt vid tjugo i tre idag, hehe najs. frukost blev det  och sen softination. hemma nu, ska äta om en stund. ikväll blir det troligen bio? med tvillingarna och kanske jossiboll!
























bilder från igår, mer får ni sen när sara har lagt in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0