Hands up and suddenly, We all got our hands up, No control of my body..



puss på kvällen. onödig tripp till stan, men hann vara med om en del ändå. doooog på pendeln, blev skitskrämd och alla boys skrattade åt mig, lämnad i sticket utav mina vänner då också, så där stod jag själv. oh så fult när jag tänker på det såhär i efterhand, haha måste nästan skratta lite för att det var så fult hihi. * skratt skratt *.

den här bilden får det bli, bara för att koppen fyller år idag, grattis hörrö!

gammal bild på mig, matilda och jakob/koppen, haha vi är allt för roliga ibland.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej fin blogg (: läser hottemptations så hittade jag hit,. men du är sjukt söt iaf ^^ kan du inte visa dagens outfit o sånt?

2010-08-08 @ 21:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0