hemma igen

när jag kom hem vid sex igår köttade jag verkligen gräsmattan kan jag lova, tog alla svängar i minst 200 km hihihi! vid nio var jag klar, TRE fucking timmar satt jag där och filurade *aplåder-aplåder*. sedan packade jag min bag och tog moppen hem till jonna, där även lina och fanny var. dom lagade mat medans jag fräschade till mig lite hah. middagen satt göttans i magen och efter den blev det film "bombay dreams" och svull. en film till fick det bli innan vi gick och la oss, runt tre-fyra nångång somnade vi i samma säng, MYSIGT! vaknade vid tolv idag, solen sken så vi har softat i jonnas softigaste pool hela dagen, eller jag iallafall, dom andra trivdes bäst på land haha. fanny drog till stallet och på träning. vi duschade, kollade på tv och sedan blev det en tur med mopparna för att lata vi inte orkade laga mat och vi ville köpa pizza. sedan har vi bara legat döda framför tv:n hela kvällen, sett på "ghost whisperer", så sorgligt nu ju.. kom hem vid tio förut, nu blir det datan hela kvällen!





fanny, lina och jonna


vår specialé


jonniludi och liniludi


älskar filmen, fyfan va vi dog!


jonna, lina och fanny





lina


lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0