min helg

i fredags när jag kom hem var det bara att börja fixa sig, för det var party som gällde. vid halv åtta åkte jessica, lisa, lina, emilia, emma, evelina, elin, rebecca, julia, robbin och jag in till staden. sedan fortsatte vi mot smedby hem till johan. kul kväll tyckte jag att det blev, sura miner när vi fick sitta i regnet och vänta på en buss och inte fick vårt donken-käk som vi så gärna ville ha. istället fick jessica, lisa och jag laga tacos när vi kom hem till jessica, vid två ungefär. lisa åkte hem på lördagen. jag skulle skryta till jessica genom att göra min "jättekladdiga och goda" kladdkaka, men den blev ju som den blev. vår efterlängtade tjej sara kom till oss lite senare, på kvällen såg vi på "sex and the city 2" och åt gott. sen fick jag sitta och kolla på skräckfilmen "sorority row" helt själv för mina kompisar är så fega, men mot slutet vågade dom komma in i rummet igen. vi somnade vid sex imorse, BRA ! vaknade halv två, kaffe och film, sen hem.

bilder från festen

percy, ludde, anton och timmie


ludde och andreas


tre boys


ludde, anton, robbin


evelina, ludde, anton, robbin, jessica, rebecca, julia och elin


jessica, lisa och julia


cecilia, johanna och ebba


percy, lina och julia


emilia och lisa


lina och elin


två tjejer - rasmus och ludde


erik, percy och fille


emilia, lina och lisa

två bilder från jessicas-place




sara och jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0