sunny holiday

ovanligt att vi missade pendeln som vi hade planerat att ta in till stan haha. men när jag, matilda och jessica väl var inne i stan gick vi och åt godaste på chili & wook, mycket snack blev det där. sen blev det även en runda, checka lite nytt fräscht, bytte en bh och köpte två tröjor på rean. sedan blev det en fika, chokladboll.. ovanligt? -nej. även mycket snack där blev det. vi dog verkligen när vi fick ett sms, ni skulle sett jessicas min, ha-ha-ha roligaste på länge! vid fem åkte vi hem, har bara chillat hemma, har precis ätit grillat. senare ska jag troligen träffa tjejerna igen!


matilda och jessica



jag och matilda-bild från jessicas blogg!



matilda

Kommentarer
Postat av: M A T I L D A

jag ser ut som världens starkaste MAN på första bilden , wtf min arm asså , om nån är big mamma så äre jag :'(



vi kom hem senare än tänkt förstås ikväll , usch jag som ville träffa er, har föresten fixat festen tills imöra <3

2010-08-06 @ 23:57:31
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0