jag kan inte ens gå , om du inte ser på

fyfan va skönt med fredag .. (nu lördag, men jaja). hade engelska prov idag och jag tor att det gick bra. fick även reda på att jag har VG i engelska, skönt! på idrotten hade vi bad, livräddning och sånt dära. när vi var klara med det, sprang vi till "äventyrsbadet" och lekte loss. dreggggggel på badvakten, snyggaste jag sett i hela mitt långa liv! har bara vart hemma ikväll med familjen, kollat på idolfinalen med en massa gotti. ska sova när som, billerud cups-tittande med jessica imorgon ganska tidigt. sen blir det en "bella, jessica, sara och matilda - kväll" med nått spontant och busigt, får se vad vi hittar på då. godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0