something new

fick sluta tidigare än vanligt på svenskan och då blev det donken käk med brudarna + jakob, kalle och petter som joinade oss på ett hörn. daniel adams-ray var grym och han sjunger lika grymt live som i sina låtar när dom är inspelade. vilken röst killen har alltså! kunde hållt på lite längre, och riktigt alla småflickorna hade vi inte behövt. men jag hade sjukt kul med bästa folket iallafall hihi. 

käkat och köttat engelska plugg har jag gjort ikväll, har nämligen prov imorgon. det känns nu som att det kommer gå nord-östlig-vinkel snett in i skogen med det, aja det väntar att se då! haha

 
mina bilder från kvällen är på kameran och jag orkar inte lägga in dom idag. en bild från hottemptations fick det bli istället, på oss tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0