jag äeh klantig tiep. det värsta jag hört.

onsdag idag, ganska skön dag faktist. hade nästan bara jobbiga lektioner, fast vi lyckas alltid göra det bästa av situationen haha. efter skolan drog jag in till staden med sara, jessica, lina, jakob, pelle, kalle och petter. vart hamnade vi då? donken.. I.G.E.N. usch fyfan säger jag bara, inte bra inte bra.. sen kanllade vi runt lite och tog spånkan bort till john bauer, kollade/lyssnade om samhäll/idrotts linjen, eller inte jag, grabbsen gjorde det höhö. sara och jag tog sju pendeln hem. en riktigt bra dag, en soft onsdag det gillas!

btw sjukt viktigt info här va! jag ser typ inget, har någonting i mina ögon så jag ser värsta suddiga HAHA. ae jag dör nog nu..

ska sova nu, nationellt prov i svenska imorgon.. pallar inte, två timmar och förtio minuter och ska skriva en uppsats jippie.. verkligen.precis.inte.

som pics from today

sötaste jonniiii

matte geeeeken lina tihihi (a)

petter

mrs. dingding

jessicaaaa

jakob och kalle


Kommentarer
Postat av: jonna

inte snällt..

2010-02-13 @ 11:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0