facebook in my ♥

Fanny Jardstål Bella säger klockradio ! :D♥ ps. jag är trött

Du, Fanny Jardstål och Disa Roxner gillar detta.
Disa Roxner
Disa Roxner
ni är så jävla mobbade xd hahahahah klockradio xd
för 7 minuter sedan
Isabelle Gustafsson
Isabelle Gustafsson
inte mitt fel att min pappa har lärt mig att säga så :'(
för 6 minuter sedan ·
Fanny Jardstål
Fanny Jardstål
aae, vi är bäst.. ! :P
för 6 minuter sedan
Disa Roxner
Disa Roxner
hahahaha jävla bonde bella! xd
för 6 minuter sedan
Disa Roxner
Disa Roxner
aa vi är fan det asså!! :D ♥ ♥
för 5 minuter sedan
Isabelle Gustafsson
Isabelle Gustafsson
BONDE???? en deprimerad bella får ni ta hand om nu resten av natten....
för 5 minuter sedan ·
Fanny Jardstål
Fanny Jardstål
bella va stolt, alla har inte möjlighetenj att vara bonde och bo i skärskind ! :)♥
för 5 minuter sedan
Disa Roxner
Disa Roxner
bella det är lungt, det är inge fel med att komma från skärsind och va västa bonde, vem vill inte va det lixom? xd
för 3 minuter sedan
Isabelle Gustafsson
Isabelle Gustafsson
faktist ligger det nått i den meningen som är rätt fanny? det finns inte så många hus där, så att ni kommer aldrig få chansen att bo där! ♥ HA HA
för 3 minuter sedan ·
Disa Roxner
Disa Roxner
hahah vi vill det inte heller! :D
för 2 minuter sedan
Isabelle Gustafsson
Isabelle Gustafsson
alla vill vara som mig, det vet jag ♥
för 2 minuter sedan ·
Fanny Jardstål
Fanny Jardstål
joo, ganska många fast det är en mil mellan alla ! :D♥
för 2 minuter sedan
Isabelle Gustafsson
Isabelle Gustafsson
mysigt är det också ♥ alla kossor......
några sekunder sedan ·

kan det var så att vi är trötta? nae jag tre inte det va. hahahahahah
jag tror att vi kör på facebook, i några timmar till.

pussen

Kommentarer
Postat av: fanny

hahah. fan vi är ju klockrenast ! :D<3

2010-01-08 @ 19:36:44
URL: http://ffannymaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0