a beautiful nightmare

inatt sov alla vi sju kvar hos fredrik, vi kollade på en skräckfilm och sedan på "pirate of the caribbean". sju personer i ett rum blir ganska varmt så här på sommaren, och speciellt när alla ska dela på en soffa, en säng och en fotölj haha, så jag kunde inte somna. idag när folket vaknade åkte vi tre med stoffe och fille till donken, det fick bli vår frukost. sedan skjutsade dom hem oss och hela dagen har vi legat i deras soffa och bara slöat, fy sjutton va trötta vi har varit! åkte hem vid halv åtta, ska äta snart, duscha och sedan gå och lägga mig, har nästan inte sovit något på två dagar så det börjar ge "biverkningar" på min kropp.


jag, matilda, sara, fille och stoffe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0