hemkommen från staden

vaknade vid halv ett idag och vid halv fyra bar det av till staden, där jag mötte upp sara, matilda, crille och jesper. vi har mest softat runt och kollat lite rea, och vi tog oss även lite käk på "chili & wook", yammi mätta som korvar blev vi! åtta-pendeln fick det bli hem. en mysig dag på staden uppskattas alltid. sista gången på en vecka som jag såg dom tjejerna, imorgon åker dom till frankrike, men som tur är kommer min cäty snart hem från skåne!

jag ska "låna" bilder av hottemptations när dom lägger ut, så dom får ni förhoppningsvis senare!
 

bäst ♥

Kommentarer
Postat av: sara och matilda

vi ska till frankrike baby! ;) ses snart igen. PUSSSS BÄSTA. <3

2010-07-22 @ 22:02:26
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0