hemma

jag kom hem från kryssning till finland för ett par timmar sedan, jag hann tyvärr inte blogga innan jag åkte i onsdags. det var jag och min familj, och vi har haft det riktigt mysigt! igår var det även min stora "sweet-sixteen-dag", och den firades i helsingfors med jättefint väder på sea-life och på tivolit Linnanmäki, senare på kvällen satt vi på båten igen och åt god mat. åska- och ös-regn var det inatt, trodde att vi skulle sjunka men jag lever, eller hur? haha. jag är trött som en galning, har inte gått upp så här tidigt (som jag har gjort dessa dagar) på jag vet inte hur länge?! skönt att vara hemma iallafall, saknar mina tre och vill veta hur det blir ikväll?!?!?!?!?! d.ä.m.p.p.å.d.i.g hihi

bilder får ni senare eller imorgon för det orkar jag inte nu, är as-hungrig har inte ätit sen frukosten vid nio imorse, så nu blir det köket nästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0