plattan i mattan

gick upp tidigt idag, redan klockan halv elva, och sedan rullade jag iväg till mårn med min lilla kätty. vi fick även sällskap utav lisa, jessika, julia och emilia lite senare. vi har legat i mårn hela dagen och bara stekt under solen, badat massa och köpt god glass, en underbar dag alltså. åkte hem vid halv fem, och skulle egentligen vart med lite söta flickor ikväll, men pga lata jessica och mig så blev det inget. så blev att äta grillat med la familia, goodaste! sjuk har jag också blivit, massa blåsor i munnen så kan knappt svälja..en värdslig sak om ni frågar mig. men eftersom det är så himla fint väder nu så sviker jag inte det genom att ligga inne och tycka synd om mig själv, det blir mårn imorgon igen med samma folk som idag. vi ska planera midsommar då också, det kanske är på tiden?

fick bli en gammal bild på oss två, rätt dåligt med kort från idag faktiskt.

jag och jessica!

Kommentarer
Postat av: katten

HAHA . fan vilka stekare vi har blivit då bella ! ;dd <3

2010-06-24 @ 18:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0