friday night, yäääää

efter mårn åkte jag hem och senare kom matilda, petter, kalle, jerre, david, sara och jessica hem till mig. det var dags för övernattning på hö-skullen. vi stötte på endel saker som gjorde oss livrädda, men vi bäddade ändå ner oss där och inte på något annat ställe som några ville. det var nog den längsta natten i hela mitt liv, för herregud vilken energi dessa pojkar har, det har jag iallafall fått klart för mig nu. hoppning/flygning i hö't, sovsäcksrace, balkastning och massa annat var vad de höll på med till ungefär kl fem på morgonen haha. en sjukt rolig natt iallafall !
jag är överlycklig för att jag tillslut hittade min mobil som försvann i hö't, tack gode gud ! :)

prickarna på alla bilder tror jag beror på att det var så mycket damm i hö't.

























det var final, runt kl 4 på morgonen.. haha dom är störda ((;




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0