aså östgötatrafiken...

oh gick upp sex idag, jobbigaste på länge.. eller nae idrotten var värre, tack lina för att du nästan dödade mig :) sjukt roligt att träffa mina saknade bästa vänner ♥

vi hade nog världens töntigaste busschaufför hem idag, han körde fast i en backe och prövade inte ens att backa innan han ringde efter hjälp. alla fick gå hem därifrån (eller linas snälla mamma kom och hämtade oss) och stackars lilla jag som bor helt öde hade turen att få följa med disa hem, puss på dig. vi slängde i oss riktigt goda mackor och kakor när vi kom hem till henne, och sen hjälpte jag henne med lite pluggis :) det blev plugg även för min del när jag kom hem, gjorde mitt bästa fast jag hade/har en smällfet huvudvärk, ajajaj.. ska nog snart krypa ner i sängen min.

cool picture


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0