die town today

hade ondaste träningsvärken när jag vaknade idag, ajsingbajsing... haha. seg skola as usuall. efter skolan drog matilda, sara, josefine och jag in till staden (lina kom lite senare), vi tog en chokladbollsfika och hade ett långt trevligt samtal. crille och filip kom även lite senare. lina och jag strosade runt på stan medans sara, crille och jesper gick och solade. vi var tvungna att hjälpa en person som inte vågade köpa kvinnliga underkläder, höhö ;) sen åkte vi (minus lina) hem med bussen vid halv sex, ni är sjukaste.. jag lovar. the duck song 2 in my heart - a duck walked up to a corner store, and he said to the woman running the store: HEY! baumbaumbaum, got any grapes? bäääääästa och skönaste låten ♥


watching you walk away


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0