idrottsdag

riktigt skön dag i skolan idag, vi hade idrottsdag. för min del blev det simmning först och sen en promenad på det. vi fick sluta vid elva, men tror ni att vi hann med bussen? nae, vi köttade i onödan och det gillas inte. haha. vi fick vänta förtio äckliga minuter på nästa buss. jag följde med disa hem, eftersom det sällan är några bussar som vill åka hem till mig, som bor på landet. vi lagade iallafall smarrigt käk, och sen avslutade vi med lite "torgny" innan jag åkte hem. det blev lite plugg för min del förut, jag fortsätter nog imorgon.

hemstudiedag imorgon, det gillas!



Kommentarer
Postat av: M A T I L D A

sv: hhehe tack snyggis :D <3

2010-03-10 @ 20:47:30
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0