upp och dansa

oh jag bara älskar när vädret steker på i skolan, men frågan är bara varför det alltid måste vara dåligt väder när man kommer hem? började dagen med syslöjd, det börjar likna en klänning nu iallafall hihi. sedan drog jag till norrköping på läkarbesök, tillbaks till skolan sen igen. jobbig skoldag, haha när man inte har något att göra, bara onödigt att gå till skolan då ju. om jag inte hade glömt att lämna in no:n idag så hade jag fan vart sjuk imorgon, mina flickor lämnar mig själv i klassen imorgon, tack för dissen hörrni :'( mina pullisar skulle rädda mig sa dom, göllllligt, jag tror på er nu ♥


lite old pic, ruuulig kväll/natt vare iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0