karuseller

haha om min natt har jag inget att säga, förutom att jag gjorde bort mig lite.. vaknade iallafall upp hemma hos sara med crillert och henne. chilling hela morgonen och vid halv tre nångång kom katten, vi alla började fixa oss och sen vid halv fyra tog vi pendeln in till stan. vi mötte upp matilda och jesper på sponkan och sen åkte vi på tivoli, hihi. jag dog nästan när vi åkte "extreme" det knakade som bara den och jag trodde att vi skulle lossna och flyga iväg haha. det var iallafall riktigt kul att åka karuseller med mina vänner. jesica och jag åkte till donken vid sex och tog en kaffe, sen åkte vi hem med pendeln. chilling ikväll, kan behövas.














Kommentarer
Postat av: M A T I L D A

sv: haha nae och fyfan va jag önskar att jag va de ;/ SNYGGA BILDER FERESTEN <3 jag ser ut som pappa , ånej

2010-05-01 @ 23:35:46
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0