dagen har rockat fett

random torsdag. matte började vi med, sen hade vi svenska som jag skrev förut. redovisningen gick bra tror jag. stan efter skolan, ett litet donken besök. töntigaste var jag sen. sara och jag dog i trappan påväg upp till friskis, låg och tjöt av garv, vågade inte gå in. men vi tog steget, sprang in och bytte om på några sekunder. sen aerobics, fyfan så svårt. stod där som två fån, haha skrattade ihjäl oss lite till. åkte buss hem med matilda och jessica, vi två följde med henne hem och hade en mysig tjejkväll med massa snack, käk, kaffe och sånt, var länge sen ihi. blir sängen sen, en dusch först bara!


love u ♥

Kommentarer
Postat av: JESSICA

fast bellis.. nu snackar du lite i nattmössan,engelska hade vi inte.SVENSKA inte engelska utan SVENSKA. meeeen love u ändå ! <3 HIHHHH

2010-10-21 @ 21:51:26
Postat av: matilda

LOVE YOU <3

2010-10-21 @ 23:51:24
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0