ebbas saliv på min tröja, det är ju fresh

kom hem från ebba förut. kan dra dagen lite snabbt innan jag somnar här över datan... först skola, engelska prov hade vi?! och slutade med "idrott" vid halv två. jag, sara och jessica mötte upp jesper. drog en stan-runda och sen fika på coffeehouse med dom tre, mys! sen mötte jag upp jonna, disa och lina, vi kirrade presenter till ebba. hem till jonna med lina, sen hem till ebba med de sju vanliga tjejorna. god mat, riktigt god efterrätt och en massa prat och skratt som vanligt. bästa ni, riktigt kul att ses allihopa, det var ett tag sen. puss på er ♥

bilder kommer imorgon, kram!

Kommentarer
Postat av: ebbiludi

haha fan heller att det var saliv, jag dregglade verkligen verkligen inte ;) har du inget bättre för dig bellis? använd din leksak hihihihi <3 (du vet vilken leksak jag menar, grrr)

2010-09-06 @ 16:56:53
Postat av: ebbiludi

haha fan heller att det var saliv, jag dregglade verkligen verkligen inte ;) har du inget bättre för dig bellis? använd din leksak hihihihi <3 (du vet vilken leksak jag menar, grrr)

2010-09-06 @ 16:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0