I Remember That Time Of My Life

heldag i köket idag, gjorde massa "inlagda" saker med grönsaker och det var inte så värst roligt hah. sara och jag hade tänkt att bli köttare och börja träna på gym/simma idag. gick på fel buss men två timmar senare var vi framme efter lite hjälp, men tror ni att det går att köpa månadskort eller, nae jävla skit ställe. så vi köpte med oss varma chips och cola istället, satte oss på en parkbänk och deppade sönder/as-garvade! men som sara sa, vad gör det om vi väntar i en vecka till när vi ändå inte har börjat än, haha herregud! kanske blir friskis och svettis, vi ska kolla runt och se vad som passar oss bäst, hehe för nått måste vi göra!

studiedag för alla på johnbauer imorgon! ! ! =) på mitt schema står en fet sovmorgon, tandläkar-besök och sen är det dags för ett besök hos min frisör.


jag, jessica och sara i skolan idag



anna och kajsa, sötisar!



jag och jessica



anna, sara och kajsa



stoffe, marcus och kajsa



classmates in action


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0