en obetald skuld som växt sig stor, större, störst



sommaren 2010..


firade midsommar med många utav blackatjejorna och annat bra folk



en utav många galna nätter



många härliga dagar/kvällar tillbringade vi med goda jordgubbar



mina fina tjejor när vi hade mys hos lina



en kväll hos lina-saknade lisa och jag



fest i skarphagen-jag, matilda, jessica och julia



en kväll var vi hos stefan med mycket trevligt folk, den kvällen/natten/morgonen var mycket crazy!



en film-kväll hemma hos petter



kvällsdopp i mårn-julia, jessica och jag



flummig natt och morgon som spenderades på lisas balkong



mysig kväll i såkallade folkparken



glass på halvars med bästa



jessica och matilda på halvars



enda kvällen i grensholm



det här var det viktigaste för sara, matilda, jessica och mig denna sommaren trorjah.. hade vi bara chips,choklad och coca cola så var vi väldigt happy!


firade fanny med tjejorna



käk på favvostället



jag och matilda



en summer-outfit



kryssning med familjen-jag, lovisa (bakom) och pappa



kryssning-anton



fest hos johan var det också



fest var det ja



vi hade riktigt mys vi fyra



soool, bad och fina vänner



sen var det min tur att fylla år, tjejorna kom hit med väldigt seriösa presenter och skrattade gjorde vi också!


 -------->


innan matilda också åkte till spanien drog vi till linköping med bästa folket på "keep it loud-festivalen"



helt otroligt, sjukt bra kväll/natt!



åkte till småland och hälsade på mormor+farmor



sen var det dags för rix fm och augustifesten, sommarlovet närmade sig sitt slut..



hahaha



marcus, simon och kalle



jag, sebbe och lina



jessica och lina



vart tog alla härliga sol-dagar som vi spenderade i mårn vägen?!?! :'(



oh saknat!

bästa sommaren! ge mig tillbaka, nuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0