random night

kvällen alltså, HA HA HA! vi var inte hos nån johan på förfest, utan fredrik hette han. kajsa mådde inte så bra så hon stannade kvar hos han, och vi tre tog spånkan vid tio, för vi skulle till insparksfesten. men på spårvagnen mådde inte jessica bra alls så vi var tvugna att gå av i folkparken, där stod hon vid ett träd. vi ringde hennes syster som fick komma och hämta henne haha aså herregud. sen tog sara och jag spånkan igen, mötte upp crille, jesper och fille och gick till insparksfesten. där hände det grejor och riktigt kul var det också! jag, sara, jesper och crille åkte hem med timmy till en söt, saknad och sovandes liten matilda. sängen direkt blev det för min del. vaknade vid ett idag, blev frukost, snack och tv:n, vid tre åkte jag hem och då blev det duschen.


elin och kajsa



skurt-henrik heh



skurt, fredrik, sexiga sara och jessica



kajsa, sara och jessica



jag och kajsa-verkligen too random



sara och jessica



jag och kajsa-anka



jessica, jag och sara



henke, sara och kajsa



jag och sara



fredrik, sara, kajsa, jessica, elin och henke



jag och sara



sooo random


tog bara kort på förfesten och påväg till insparksfesten, inga bilder blev det där och det var synd tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0