we just moved it all around ! ! !

igår... FYFAN VA KUL VI HADE!!! :))))

skola som vanligt var det, avslutade dagen med att vi körde curling på idrotten, det var riktigt roligt att testa något nytt. efter skolan, stan-massamassamassamassa fail på sara och mig, men det är glömt nu, eller vi får se hur det blir!? hem en snabbis och sen åkte jag till sara och matilda där också jossan och andra tjejer var, vi fixade oss och senare kom också jessica, becca, clara, vanessa och rebecka. överraskningsfest för timmy (sara och matildas systers kille) var det, så det kom massa kompisar till han. vi körde fullt ös med dom till halv elva och sedan kom vårt gäng (jakob, jeremias, fabian, kalle, petter, johan, stefan och adam) även thato och danne. fest och fullt ös var det, och vi hade så sjukt kul. länge sen det var "vi" liksom så det var riktigt najs att träffas för dom är sååå bra! jag och crille sov hos sara och matilda sen.

uppstigning vid tio för mig och matilda idag blev det, eller vi låg i sängen och pratade om gårdagen och drack kaffe för att vakna till hihi! jag, sara och matilda lagade tacos som blev vår "brunch" idag. åkte hem halv tre, nu sitter jag här. ska träffa jessica och matilda ikväll trorjah?!


sara och jessica



jag, sara och jessica



jessica, rebecca, clara, rebecka, vanessa och sara



jag och jesper



sara och jesper



matilda och jesper, hihi så söta!



jossan, jesper, jessica, matilda, sara och clara



clara, sara och vanessa



jossan, matilda, clara, sara, crille, sara, vanessa, jessica, rebecca och rebecka



kalle, sara och jessica



jeremias och thato



thato, matilda, jakob (bakom), jossan, sara, jeremias, jessica och kalle



matilda, jessica, jossan, sara, jakob och kalle



jakob, jessica och sara - hihi så sjukt söta :)



jakob, jossan, jag, jessica, sara, thato och matilda



jag och jessica



petter, matilda och jakob

det var alla mina bilder!



Kommentarer
Postat av: jessica

VI SKA SES ! <3

2010-09-18 @ 18:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0