flyger högt men jag landar så dåligt

dålig uppdatering här på bloggen - he ojdå. riktigt soft vecka har det varit, hade tyska och sedan var jag med bästa vännerna i onsdags. arbetarmuseet med klassen i torsdags, på kvällen kom sara och jessica hem till mig. häng på högsta nivå med gottigheter ägnade vi oss åt framför tvn med en massa bra i tv-rutan! igår vaknade vi sent och låg framför tvn hela dagen och latade oss. dom åkte hem vid 7, då hoppade jag in i duschen och sedan helt spontant bestämde vi oss för att åka på fest i blackert. fixade mig och sedan drog vi dit vid 10. blev en bra kväll som slutade med att jessica och jag bar på en skyltdocka genom blacka när vi gick hem till henne, haha! 


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0