There's no point playing hard to get

jobbade hela dagen igår, tillsammans med min fina vän fanny. vi lagade mat och serverade på ett bröllop, riktigt roligt faktiskt! idag tog jag mig en lång sovmorgon vilket behövdes.. fest i fredags (som jag för övrigt hade riktigt trevligt på) + tidig uppstigning och jobb igår = väldigt utsliten människa haha! blev en sväng till gistad marknad idag, och en fräsig fransväska fick följa med hem. imorgon är första dagen som vi börjar skolan efter vårt schema, booooring.



den enda bilden som jag lyckades knäppa i fredags är denna på min älskling sara. hon stod redo med sitt pick och pack för att fly landet och dra till rhodos där hon ska befinna sig en vecka nu. blev alltså en känslomässig break på festen då vi sa farväl till henne.
MISS YOU ALREADY SWEETIE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0