Cause that truth hurts, and those lies heal

hahah jag mår så jävla dåligt. bakis är nog ordet, för det är precis vad jag och mina vänner är idag. var hemma hos julie igår och firade henne med tjejerna. åt gott, spelade spel, badade jacuzzi utomhus och bara hade det mysigt. helt spontant kom anton och jossan o hämtade sara, jessica och mig runt 12 inatt. åkte hem till peppe som har flyttat till egen lägenhet i vånga. där var vi ett härligt gäng som förtärade alkohol och höll igång hela natten och morgonen. det var himla kul att träffa killarna igen! lyckades sova några timmar i en massagestol. saras mor kom och hämtade oss idag. åkte hem till henne och möttes utav en brud som var ännu mer bakis hahaha! är hemma, har hittills hunnit duscha o käka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0