Ta dig en titt omkring

blev ju rätt jävla galet hos kimma i onsdags. natten slutade tidigt in på morgonen som vanligt, med ett antal smått skadade människor. mitt knä är ju fint med blåmärken och skrapsår osv, härlig bula i skallen har jag också haha! somnade bredvid min söta grabb och när vi vaknade dagen därpå mådde vi åt helvete rent ut sagt. det var jävligt länge sen jag var så bakis som jag var då, fyfan hahah!! vi sov i stort sett hela dagen. på kvällen rörde vi oss hem till mig och glodde lite på film innan vi somnade igen, helt ihjäl var vi hahah. vart med min pojk idag också, åkte hem till han när vi vaknade idag. mest kollat film och softat, sånt är alltid skönt! var en sväng i ingelsta med mor och lovisa nu ikväll, fick med mig lite stuffs hem trots allt.



grymmaste brudarna i mitt liv!

Kommentarer
Postat av: jessica

du är grymmast vännen !! <3

2011-12-31 @ 12:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0