1 December

sitter här ny duschad och helt död. trodde aldrig att denna dag skulle ta slut, skönt iallafall att vi fick sluta halv 10 på stjärnkrogen där jag har jobbat idag. det var julshow med julbord, några kändisar var där och uppträdde. nae men det var riktigt roligt faktiskt! fick tvål i ögat när jag duschade nyss och det går inte att få ur ög-helvetet, har svinont och kan inte kolla med det ögat. heh soft. hade typ världens roligaste skoldag genom tiderna idag förresten om någon ville veta, länge sen jag skrattade så mycket! nu ska jag banne mig sova, imorgon väntar skola och därefter jobb på stjärnkrogen igen. nattiii.
 

bästa tjejerna som gör mina skoldagar, vem har sagt att vi är normala?






Kommentarer
Postat av: elvira

hahahahh så jävla söta !

2011-12-02 @ 00:40:19
URL: http://elviracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0