Blicken är ärlig, jag bjuder på kärlek

skar mig på två olika fingrar på praktiken idag, en av mina handledare där hade väntat på det ögonblicket, så han blev riktigt glad att jag gjorde mig illa! helt crazy är den mannen ska ni veta! efter praktiken drog jag till friskis och mötte upp julie där. vi körde ett puls/medel-pass som höll på i 70 minuter, död tjej efteråt haha! tog bussen hem vid halv 6. hoppade in i duschen och åt sedan god mat med familjen. har myst framför tv;n med lite gott också hehe! är en död tjej, helt seg i hela kroppen. såg på let's dance förut och hörde låten från shrek, kände att jag måste se sista shrek-filmen för det är ju så mysiga, så den ska jag snart slå på och somna till hihi. slänger in två bilder på kvällens mysiga outfit också!


              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0