Fallin' in love today

dåligt med bloggning ifrån min sida. stan med jessica, sara och milla i onsdags, och på kvällen drog jag, jessica, matilda och milla till fabbe och hängde där med våra grabbs. jag och jessica sov hemma hos tilda sen, mysigt! i torsdags åkte jag in till stan med jonna och lina, vi tog en lång och mysig fika på espresso house. åkte hem en sväng och sedan på kvällen åkte jag hem till tvillingarnas house med jessica. kvällen bestod av kladdkaka, chips, dipp, cola, big brother, massa prat och en riktigt pinsamt dålig film. ni tre är verkligen världens bästa! ♥ igår åkte jag hem och fixade mig, åkte sedan hem till jonna vid 6 där andra tjejer också var. vi tog bussen till stan, gjorde några ärenden och sedan gick vi hem till jonathan. blev en bra kväll med bra människor, tack!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0